BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 1 Jun 2009

ORKID BARU...


Blog orkid aku dah bersawang jugak dah... bukan apa tak sempat nak jengah dan tak ada penambahan orkid baru dalam 2/3 bulan ni. Cuti pertengahan tahun dah bermula so aku ada masa sikit untuk update blog dan update sekali persekitaran rumah aku yang turut bersawang...kah3. Esok aku juga paksa hubby aku cuti untuk mengecat semula pagar yang dah menampakkan karat-karat yang banyak... Hari ni aku menjengah ke nurseri untuk mencuci mata dan juga untuk mencuci poket, belek punya belek aku tersangkut dengan 2 jenis orkid ni...saja jelah beli...

2 ulasan:

asnah58 berkata...

cantik ya puan berapa harga ye? bekenan betullah

ShalbySalbina berkata...

Hah...malu pulak nak beritahu. Saya ni jarang beli orkid yang mahal2, bukan apa...cuma minat yang lebih tapi masa sangat terhad. Silap buat tak berbunga dah lepas tu...Warna kuning tu..apa ke namanya rm20, dan satu lagi tu murah sesangat rm6 shj. Saya ada melawat ke blog Puan, cantik sesangatlah tentu banyak masa nak 'take care' kan. Kata orang orkid ni kena banyak borak-borak dengan dia, ya ke?